Bramborák nasáklým olejem z fritézy? No fuj, zkuste tuhle zdravou variantu!

Proč si nedopřát bramborák v režimu? Když ho nevymácháte ve friťáku a máte chytrou mikrovlnku nebo pečící papír, můžete si doma ukuchtit tuhle zdravou variantu a nebudete mít výčitky!

Ingredience:

2 oloupané a na jemno nastrouhané brambory
pepř, sůl, majoránka dle chuti
1-2 stroužky česneku
100g na jemno nakrájené kvalitní šunky
nebo předvařená kuřecí prsa
1 vejce
trochu celozrnné mouky nebo mletých ovesných vloček
lžička olivového oleje

Myprotein Impact Whey Protein

Postup:

Všechny ingredience promícháme a rozetřeme na speciální talíř “crisp” necháme na stejné funkci (kombinovaná mikrovlna s pečením) 15 minut péci (crispovat). Pokud nemáme chytrou mikrovlnku, postačí nám pečící papír a delší doba pečení v troubě.

Více vídeí s fitness tématikou najdeš na mém YouTube kanále: Johnny Valda

Také můžeš sledvat můj instagram: https://www.instagram.com/johnnyvalda/

 

Sdílej:
Share

Mohlo by se vám líbit...