8 tipů jak spálit každý den až 4,000 kilokalorií

Jste připraveni na to stát se strojem na pálení tuku?

Předpokládám že víte, že když se chcete zbavit tuku, musíte spálit více kalorií, než sníte. Je to opravdu jednoduché. Když jíte stejně kalorií, jako spálíte, vaše tělesná váha zůstane stejná. A když sníte více kalorií, než spálíte, vašemu tělu rostou svaly (pokud cvičíte) a také vám to přidá nějaký tuk. Ale jestli chcete spálit až 4,000 kilokalorií denně, budete potřebovat informace k tomu jak toho docílit, že? Tady je osm jednoduchých a praktických tipů, které vám pomůžou vypadat více svalnatě a štíhle.

1. Zkuste High-Intensity Interval Training (HIIT)

Jestli dáváte cardio na pálení tuků – skvělé. Ale jestli je to pro vás pomalé a bere vám to moc času, stojí za to vyzkoušet HIIT. Je to typ tréninku, kde máte krátké, velmi intenzivní cvičení, po kterém vždy přichází krátká pauza. Čím intenzivněji cvičíte a čím kratší máte odpočinkové pauzy, tím více kalorií spálíte. Jednoduše, HIIT je dobré pro ty, kteří mají málo času a milují intenzivní typ tréninku. HIIT je také užitečné, jelikož krátké opakování intenzivního cvičení nakopává metabolismus. To znamená, že i když spíte, spalujete více kalorií, než byste spalovali bez HIIT cvičení.

2. Trénujte náročněji

Jestli milujete brutálně zvedat a HIIT není úplně pro vás, dobrý nápad je udělat váš trénink obtížnější. Jestli už máte tréninkový plán, potřebujete se jenom rozhodnout, jak ten trénink ztížit. Mezi možnosti patří – větší váhy, více opakování, více sérií, snížit dobu odpočinku, častěji trénovat, přidat nové cviky a další.




3. Namixujte si cardio

Jestli si vážně užíváte cardio, zkuste ho obměňovat. Například, jestli při vašem cardio cvičení jenom běháte, přidejte jiná cvičení. Jeďte na kolo, běžte plavat, nebo si připravte tréninkový den, který se bude skládat ze cvičení s vlastní váhou. Cvičení s vlastní váhou je dobré, pokud jste již unaveni ze zvedání těžkých vah a chcete si zlepšit flexibilitu, zároveň také spalujete více kalorií. Také nezapomeňte měnit prostředí vašeho cardio cvičení, díky tomu si budete ten trénink více užívat.

4. Neodpočívejte více než jeden den

Hodně pokročilých bodybuilderů se vyhýbají odpočívání více než jeden den, protože jim to snižuje metabolismus. I když je to pro lidi, kteří nepotřebují zhubnout, jenom malá odlišnost, pro hubnutí by se to mělo dodržovat a opravdu by se mělo vždy odpočívat jen jeden den. Pamatujte si, že čím máte rychlejší metabolismus, tím více spalujete kalorií a tím dřív budete fit. Naopak pomalý metabolismus vám váš průběh zpomalí.

5. Pijte tekutiny

Ne, alkohol byste pít neměli. I když chcete hubnout, nebo nabírat, nebo když si chcete udržet váhu takovou, jaká je. Alkohol je jenom další zdroj prázdných kalorií. Místo toho, kdybyste pili moc málo, hodí se pít více vody, přírodního čaje a kávy.

Všechny tyto tekutiny zvyšují metabolismus a pomáhají, pokud máte problém s přejídáním, protože vám vyvolají pocit toho, že jste už plní. Můžete si vybrat jakýkoliv z těchto nápojů, protože všechny vám pomůžou. Navíc, všechny mají zdravotní výhody, jako zvýšení energie, snížení risku mentálních chorob, lepší nálada a více dalších výhod.




6. Vyvarujte se příjmu většího množství kalorií před spaním

Jestli sníte hodně jídla a jdete spát, je tu vysoká šance, že většina vašich kalorií z vašeho posledního jídla se dostane do vašich skladišť tuku. Proč? Protože když spíte, využíváte méně kalorií, než když jste vzhůru. Takže když zkonzumujete hodně kalorií a nevyužijete je, vaše tělo si je ponechá ve formě tuku. Jezte předtím než jdete spát, pokud víte, že jste přes den přijmuli méně kalorií, než jste potřebovali. Nebo jezte více kalorií ještě předtím, aspoň se nebudete muset bát, že vám pozdní jídlo přidá nějaký tuk navíc.

7. Eliminujte nápoje s cukrem

Někteří konzumují mnoho nezdravých produktů a vymlouvají se na to, že jim to pomáhá k růstu svalů. Každopádně je mnohem lepší si zvolit zdravé produkty, které nejenom, že dávají kvalitní kalorie, ale mají v sobě i minerály a vitamíny, které vám pomůžou zůstat silní a žít dlouhý život. Nápoje s cukrem jsou jedny z primárních aspektů, které byste měli eliminovat, pokud se chcete zbavit tuku. Navíc jsou produkty s cukrem mnohem škodlivější, pokud lidé po jejich požití necvičí. V tom případě jdou skoro všechny kalorie do tuku.

8. Nechte si pomoct

Jestli jste v bodybuildingu noví, nebo si prostě chcete být jistí, že všechno děláte správně, je dobrý nápad se na pomoc zeptat profesionála. Většinou tito lidé milují sdílení jejich vědomostí komukoliv, kdo je bude poslouchat, protože si pamatují, že i oni byli někdy nezkušení a museli čelit obtížnostem, když začínali. Je to výhodné, protože číst o tom, jak spalovat kalorie není tak užitečné, jako když máte někoho, kdo může strávit čas ujišťováním se, že děláte všechno správně a motivovat vás.

Zde je motivační fitness video

Přeloženo z: http://spotmebro.com/how-to-burn-calories/




Sdílej:

Mohlo by se vám líbit...