Dvacetiletá Belgická fitnesska Savannah Pre

Věk: 20

Výška: 160 cm

Váha. 59 kg

Kdy jsi začala s bodybuildingem?

Vždycky jsem ráda zlepšovala moje tělo a moje limity. Než jsem začala s posilováním, hrávala jsem basketbal. Po deseti letech basketbalu jsem chtěla dělat něco úplně jiného. Nechtěla jsem si řídit tréninky podle někoho jiného, tak jsem zkusila sport, kde si všechno stanovím já. Když jsem se dostala k fitness, tak jsem ze začátku cvičila jen rekreačně; jenom tak dvakrát týdně.

Myprotein Impact Whey Protein

Odkud čerpáš motivaci?

Nejvíce mě motivuje, když vidím výsledky mojí těžké dřiny. Dále mě motivuje každodenní podpora, kterou dostávám přes sociální sítě, primárně přes Instagram. Za všechnu podporu jsem hodně ráda, ale neberu ji jako samozřejmost. Snažím se publikovat zajímavé příspěvky, které můžou motivovat ostatní lidi ke cvičení a také je přesvědčit, že můžou mít taky dobré výsledky, pokud se budou snažit. Poslední má motivace je můj vzor. Myslím si, že každý by měl někoho, ke komu může vzhlížet. Pro mě je to Michelle Lewin, obdivuji její cestu až na vrchol ve fitness průmyslu.

Jaká cvičební rutina je pro tebe nejlepší?

Zjistila jsem, že pro mě nejlépe funguje 8-12 opakování; dovolí mi to zvedat dostatek váhy. Také ale ráda cvičím supersérie. Většinou mám na jeden trénink 4-5 opakování. Nikdy necvičím více, protože mi to přijde jako ztráta času.

Jaké je tajemství neuvěřitelného růstu tvých nohou?

Když jsem začínala cvičit, tak jsem vůbec nevěděla, co pro mě bude nejlépe fungovat. Hledala jsem na YouTube cviky, které by mi pomohly zvětšit nohy. Cvičila jsem kvadricepsy třikrát za týden, ale brzo se zvětšily až moc, takže jsem musela změnit cvičení. Teď si rozděluji cviky nohou na tři různé tréninky, v každém se vždy soustředím jen na jednu část nohou.

Jak vypadá tvůj jídelníček?

Jím pořád zdravé jídlo a snažím se omezit užívání suplementů.

  • 1. jídlo: ¼ hrnku ovesných vloček, 1 odměrka proteinu, 1 kelímek nízkotučného jogurtu, 1 jablko
  • 2. jídlo: 140 g nízkotučný cottage, 75 g banán, 1 lžíce ořechů
  • 3. jídlo: 100 g kuřecího masa, ¼ rýže, 1 hrnek zeleniny
  • 4. jídlo: 140 g nízkotučný cottage, 1 jablko, 1 lžíce arašídového másla
  • 5. jídlo: 140 g brambor, 140 g kuřecího masa, 1 hrnek zeleniny
  • 6. jídlo: 140 g nízkotučný cottage, 1 malý kousek hořké čokolády

REKLAMA

Vyber jedno jídlo, bez kterého nemůžeš žít a řekni nám, jak zvládáš chutě na jídlo mimo jídelníček?

Nejspíš bych nepřežila bez veky. Svoje chutě zvládám tak, že se vždy v neděli ráno právě vekou přejídám.

Jak měníš svůj trénink a jídelníček před soutěží?

Začínám se připravovat dvanáct týdnů před soutěží. Redukuji kalorie a ubírám si postupně sacharidy. Snižuji to každý týden a mezitím samozřejmě cvičím kardio.

Jakou užíváš suplementaci?

Ráda užívám jen základní suplementy.

Protein

BCAA

Multivitamin

Magnesium

Oblíbené motto?

„Nezastavuj, když jsi unavená. Zastav se, až když máš hotovo“

Myprotein Impact Whey Protein

Sociální sítě:

Instagram: @savannahprez
Facebook: https://www.facebook.com/savannahprezz/

Přeloženo z: simplyshredded.com

 

Sdílej:

Mohlo by se vám líbit...

 

Myprotein Official Partner