Rozhovor s Jujimufem, „Anabolickým Akrobatem“

Věk: 31

Výška: 175 cm

Váha: 107 kg

Co tě přivedlo k fitness průmyslu?

Když mi bylo 13, tak jsem neměl žádné kamarády, protože mě všechny děti se sousedství odkoply. Nakonec jsem tedy trávil všechen svůj volný čas doma sám u počítače, to vedlo k problémům s mým sebevědomím. Pak jsem si ale našel nového kamaráda, který mě pozval na lekci Taekwonda. Bojové umění mě seznámilo s fitness a to mě vedlo k úspěchům.

Jak ses cítil, když jsi začal trénovat?

Když jsem začal trénovat, tak jsem začínal rychle vidět výsledky a cítil jsem se dobře. Po nějaké době jsem zhubnul a získal ohromnou flexibilitu. Rok poté už jsem měl six pack!

Jak teď vypadá tvůj život?

Od prosince 2016 jsem na volné noze a sociální sítě pro mě byly požehnání. Dovolily mi se zkontaktovat s lidmi, kteří mě rádi sledovali. Takže můj život je teď tak zábavný a dobrodružný jak jen chci, to se mi hodně zamlouvá. Ale někdy preferuji trávení času doma, kde si zapisuji mé myšlenky, uklízím, nebo jednoduše trávím čas se svojí manželkou.

Co tě motivuje k pokračování s tréninky a k většímu výkonu?

Každý den zvyšuji své limity, protože teď je to vlastně moje práce. A když jsem někdy pod tlakem, nebo jsem vystresovaný, tak se ptám sám sebe jak bych na tom byl, kdybych nepokračoval. To mě přinutí k většímu výkonu, i když většinou cvičím trochu pohodlně, ale přesto efektivně.

Jaké natáčení pro tebe bylo nejzajímavější?

Pamatuji si, jak jsem jel po dálnici a představoval si jak bude toto video vypadat (pod textem). Když jsem si tu celou věc přehrál v hlavě, začal jsem se hlasitě smát. Můj mozek vždy naskočí, když přijde na vytváření takových videí. Tohle video bylo vtipné, ale zároveň to byla opravdová výzva. Venku totiž bylo obrovské horko a vlhko, takže se mi v té masce hrozně špatně dýchalo. Také jsem přes tu masku nemohl vidět a na těch kamenech jsem nemohl pořádně chodit. Určitě to byl mimořádný zážitek.

Tady je to video.

Jaký je tvůj příští cíl? Jak si myslíš, že na tom budeš příští rok?

Můj cíl je pořád pokračovat v tom co dělám, dále hledat nové výzvy a možnosti, aby měli lidi radost. Poté mám radost i já, takže bych řekl, že to je dobré poslání.

Jaká je teď tvoje tréninková filosofie?

Poslední rok a půl jsem hodně cestoval kvůli fitness, většinou tak pět až patnáct dní za měsíc. Cestoval jsem kvůli různým podivným představením a fitness událostem, takže to bylo dost fyzicky náročné na moje tělo. Mezi výlety se tedy musím zotavit a mít dostatek odpočinku. Předvádění na pódiu před lidmi, nebo natáčení videa může být často více psychicky náročné než samotný trénink. Hodně lidí si myslí, že mají dobrou schopnost zotavení, ale ve skutečnosti to tak není. Když se dostanete do mojí situace, tak jste každý týden na hranici sil a v sázce je hodně. Je to moje práce a moje manželka mě potřebuje.

Myprotein Impact Whey Protein

Jak je to s tvojí výživou?

Můj přístup k výživě je velice jednoduchý. Zaměřuji se na kvalitu jídla místo toho, abych se soustředil na kalorie. Je pro mě hlavní abych snědl to, co mám sníst. Nevadí mi, když sním někdy navíc nějakou sušenku, nebo si dám pivo. Jsem pořád otevřený úpravám a vylepšování mé stravy. Denně normálně sním až 450 g zeleniny najednou. Mezi moji nejoblíbenější zeleninu patří červená řepa a mrkev.

Jídelníček

  • 1. jídlo: 170 g steak, 6 vajec, 1 avokádo, 1 muffin, ½ cibule, 450 g čerstvé zeleniny
  • 2. jídlo (před tréninkem): ½ hrnku rýže, 1 lžíce másla ze slunečnicových semínek, 1 odměrka proteinu
  • 3. jídlo (po tréninku): 1 velké pečené kuřecí prso, 2 hrnky rýže, 1 hrnek brokolice
  • 4. jídlo: 340 g hovězího, 2 hrnky quinoa, 1 hrnek dušené zeleniny, 450 ml čerstvé zeleninové šťávy
  • 5. jídlo: 3 konzervy sardinek, 4 balení sucharů, 30 g hummusu, 2 okurky, 450 ml čerstvé zeleninové šťávy

Jujimufu vrhá lidi do přemetů

Jak vypadá tvá suplementace?

Po pravdě, beru všechno od A do Z! Vážně by bylo spíše lepší říct co neberu, než beru. Myslím, že Jack LaLanne jednou řekl to stejné, bral také „všechno od A do Z.“ Věřím v suplementy, protože sám Jack žil skoro sto let.

Jaké jsou tvoje největší úspěchy ve fitness?

Řekl bych, že nejlepší příležitost bylo soutěžení v jedenácté America’s Got Talent. Dostal jsem se skoro až k posledním dvaceti finalistům, takže bych řekl, že to nebylo tak špatné! Ale můj největší osobní úspěch bylo dokončení mého eBooku o flexibilitě. Ta kniha se jmenuje Legendary Flexibility. Musím uznat, že to byla opravdu ta nejobtížnější věc, kterou jsem kdy udělal. Byla to velká výzva, ale byl jsem úspěšný!

Řekni nám něco, co o tobě většina lidí neví.

Ve skutečnosti jsem introvert. Nejraději bych strávil devadesát procent svého času sám, maximálně bych se s někým bavil na internetu. Vím, že si většina lidí myslí, že podle mých šílených, nabitých a bláznivých videí mám ADHD, nebo jsem super-extrovert, ale to je velmi daleko od pravdy. Normálně jsem totiž celkem klidný a většinu svého života trávím sám se svojí hlavou.

Nejoblíbenější motto?

„Lidi nezajímá, jak moc toho víš, pokud neví, jak moc se zajímáš“

Sociální síťě

Webová stránka: www.acrobolix.com
Youtube: @acrobolix
Instagram: @jujimufu

Myprotein Impact Whey Protein

Přeloženo z: simplyshredded.com

Sdílej:

Mohlo by se vám líbit...